Mitt liv (På Habbo xD)

För detmesta är jag en innomhus typ, som rör sig runt electroniska saker. xD Jag är NÄSTAN alltid på datorn men ibland kan ni faktiiist hitta mig utomhus :P sällan... Ni kan hitta mig på habbo också. Min andvändare heter:
Lilla-Ellapuff       ;) Klicka bara på denhär linken för att logga in eller registrera dig: www.habbo.se. Jag är ganska rik där. Om ni vill veta min taktik? Inga problem! Först när jag registrerade mig var det ganska länge sen, då när man fick SOB mattor som start present. Jag böt den mot 2 andra möbler och sedan böt jag de till fler. Jag är en ganska hård förhandlare. Om ni inte har bytespass måste ditt habbo konto vara 3 dagar gammalt, du måste ha varit 1 timme online och du måste bekräftat din email.

Dethär är jag på habbo just nu :P Shööötish Pööötish xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0