Joinat bloggvärlden !

Hejsan allihopa !
Nu är det såhär att jag har äntligen joinat bloggvärlden ;) min kära syster hjälpte mig faktigst lite med det!;) besök även hennes sida www.hheidifilippaas.blogg.se .  
Tänkte berätta lite om mig själv till att börja med, jag heter alltså Janina och bor i Finland med en familj på en mamma, pappa och en syster tillsammans med många andra djur, 2 hästar " Röni och Prins ", 2 kaniner " Stampe och Lillen", 2 katter" Findus och Oliver", Marsvinet "Nisse" och sköldpaddan " Paddfia". Jag är snart 12 år och gillar musik, speciellt Michael Jackson. Jag gillar även att simma och teckna.
Dagens program har varit ganska långtråkig eftersom det imorgon är höstlov och man har gått runt och väntat på att det ska börja, och att det regnar gör ju inte direkt saken bättre. Jag var i skolan idag, och nu sitter jag och chillar framför tv:n . En bra start på höstlovet tycker jag ! :)


bild på mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0