Lady Gaga

Visst, hon är bra men ibland fattar jag inte hur hon vågar visa sig i sina kläder bara sådär. Vissa är riktigt coola och så men vissa andra....  naat  x) Inget illa menat. Hennes musik är bra. :) <33 Men som ni kanske vet är jag ett stort fan av:
Så, enligt min mening är Gaga Ganska bra men Michael Jackson är BÄST!!!! :D <33

And I dont Care If U Say Something Else About Him! ^^ <33



Justin Bieber... umm... Ärligt talat och inget illa menat, men jag är onte så förtjust i honom. Dessutom försöker han a Michael Jacksons plats. Han har också gjort en We are the World video. SOM MICHAEL OCKSÅ GJORT! Och gett bort biljetter... SOM MICHAEL OCKSÅ GJORT! -.- ärligt talat... har han inget annat att göra?





x) Luv <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0